Algemeen

de APK voor vastgoed® is onderdeel van SSW Groep BV en al bijna 25 jaar een stabiele compacte organisatie met een groot organisatievermogen en zakelijk netwerk. Het bedrijfsbureau, de uitvoerende mensen en ons netwerk vormen het hart van onze organisatie. Wij werken zowel met personeel in loondienst als met zelfstandige ondernemers en collega ondernemingen in een vast samenwerkingsverband.

Kwaliteitsbeoordelingen, inspecties, advies, processen en projecten op het gebied van bestaande bouw, onderhoud, verbouw- en renovatieactiviteiten; dat is onze core-business en daar zit onze passie, kennis en kwaliteit.

Onze missie is om als professioneel en vakkundig dienstverlener onze opdrachtgever te bedienen op een transparante en eerlijke manier op basis van gelijke verwachtingen. 

Daarbij een omgeving te zijn voor personeel en professionele samenwerkingspartners waar professionele en persoonlijke groei mogelijk is en gestimuleerd wordt. Wij zijn een commerciële onderneming met een winstoogmerk voor eigen organisatie en aangesloten personen en organisaties.

de APK voor vastgoed® is op landelijk niveau een welbekende, betrouwbare en vakkundige marktpartij voor consumenten en organisaties. Ons hoofdkantoor is gevestigd in het midden van het land (Soest) en wij verzorgen een landelijke dekking van onze diensten.

Kwaliteit, certificering en verzekering
Onze kwaliteit wordt geborgd door werkwijze en procedures middels een kwaliteitshandboek. Wij geloven vooral in no-nonsense aanpak: staan voor hetgeen je zegt, afspraken nakomen en waarmaken wat je beloofd.

Deskundigheid van uitvoerend personeel is getoetst en bewezen d.m.v. diploma’s en certificaten. Daarnaast hechten wij veel waarde aan verplichte permanente educatie en staan onze mensen ingeschreven in betreffende relevante registers als Sertum, REOV, NVDO en VGME.

Onze diensten zijn verzekerd middels een polis beroepsaansprakelijkheidsverzekering via Schouten Insurance.

Landelijke dekking
Voor al onze diensten geldt dat wij een landelijke dekking verzorgen. Dit met loondienstmedewerkers vanuit ons hoofkantoor wat centraal gelegen is in Nederland en in samenwerking met de bij ons aangesloten adviseurs in verschillende regio's.

De bij ons aangesloten adviseurs beschikken over de juiste kwalificaties, ervaring en deskundigheid en zijn breed inzetbaar. Voor diensten als bouwkundige keuringen bij aan- en verkoop van woningen en meerjarenplanningen werken wij op uniforme wijze en controleren wij op kwaliteit. 

Ook stellen de kennis en vaardigheden van de bij ons aangesloten bouwkundig adviseurs ons in staat om eigen kwaliteit omhoog te stuwen en samen te werken op verschillende gebieden. Hier profiteren onze opdrachtgevers van, welke zo voor een breed palet aan diensten bij ons terecht kunnen.

Onze mensen
Wij werken met een mix van deskundige en ervaren loondienstmedewerkers en zelfstandige professionals. De bij ons aangesloten adviseurs zijn zelfstandige professionals welke  diensten onder de vlag van de APK voor vastgoed® uitvoeren in samenwerking met het hoofdkantoor.

Enkele opdrachtgevers
Wij werken voor - en samen met - diverse partijen waarvan hier een aantal voorbeelden: Centraal Beheer AchmeaWoningcorporatie PortaalBrink GroepHallvardDe Keizer MakelaarsgroepVan der Horst vastgoedbeheerValleiwonenKeurtax®SEM MakelaarsSeystervesteVVE Beheer RijswijkWoningstichting NijkerkRochdaleGoedestedeWE architectenGemeente Amersfoort en Gooi & Eemland VvE beheer en advies.


Waarom De APK voor Vastgoed®

De APK voor Vastgoed
Postbus 536
3760AM, SOEST
info@apkvastgoed.nl
T. 0854891606